måndag 29 december 2014

ملا چرا عیسی را کشتی






دوست عزیز من داستان نویسم و داستان می نویسم

اگر داستانهای مرا می خوانی ناراحت نشو چون این نوشته های من فقط داستانند

این داستان خاطره ای از عیسی مسیح

طرف گفت ملا نصرالدین و خرش

من گفتم برابر است با ملا و دوست پسرش

 

ملا چرا عیسی را کشتی

ملا گفت چون عیسی با دو چشم اش دید که می گویند ملا ابنه ای کونی است درست است

پرسیدم که ای ملا آیا عیسی دوست پسرت بود

ملا جواب داد نه

عیسی فقط دیده بود که دوست پسر ملا ملا را می گاهید

اما ملا چرا عیسی را کشتی

ملا جواب داد چون عیسی نمی توانست جلوی دهنش را بگیرد و راز کونی گری ملا را برای دیگران تعریف می کرد و سبب می شد که راز کونی گری ملا بین مردم فاش شود به این علت عیسی را ملا کشت

ولی شما ملایان در اسلام نوشتید و گفتید که آن فرد که کشته شد دوست پسر ملا بود نه عیسی

ملا گفت چون مردم عیسی را دوست داشتند و ما ملایان می خواستیم که مردم را گول بزنیم و افکار مردم را منحرف بکنیم که مردم به دروغ باور کنند که دوست پسر ملا کشته شد نه عیسی ولی در حقیقت آن عیسی بود که کشته شد

ملا آیا عیسی را ایتالیا یی ها در یهودستان آن زمان کشتند

ملا جواب داد

نه آن زمان حکومت دینی سید موسوی یهود بود که سید موسوی یهود حکومت دیکتاتوری استبدادی را در یهودستان اداره می کرد و او بود که عیسی را کشته بود نه ایتالیا یی ها عیسی را کشته باشند

چون در آن زمان ایتالیایی ها فقط مملکت یهودستان را حفظ می کردند نه آنکه عیسی را کشته باشند

چون ملانادان ضد دانایی برایم تهدید جانی و مالی نشود اقرار می کنم که من ماجرای کونی گری ملا ابنه ای را نمی دانم

ملا نادان ضد دانایی جواب داد

تهدیدی برای تو وجود ندارد چون تو ملا را در حال گاهیده شدن بوسیله دوست پسرش را ندیدی

آنکه ندیده بگوید که ارزش ندارد به این خاطر هیچ تهدید جانی ای متوجه تو نیست

فقط آنانی که اکنون می بینند که سید موسوی ملا ابنه ای بوسیله دوست پسرش گاهیده می شود فقط همین قشر کشته می شوند

پس ملا من نه می دانم و نه من دیده ام شاید این حرف ها هم یک حقه باشد تا دلیل بر کشتار های بعدی بشود

در آخر ملا خر خودتی

مرا که می بینی نه خرم نه خر سوار

تو ملا خر برو بگرد به دنبال خرسوار

باشدت ملا

آره باشدت ملا

 

ملا را اشتباه گرفته بودم

چطوری اشتباه گرفتی

چون به اشتباه فکر می کردم که ملا هم آدم است

پس ملا آدم نیست

همگی با هم می گوییم نه

پس کی آدم است

همگی با هم می گوییم ما  دانش پژویان اهل مدرسه و دانشگاه

حالا هم ملا نصرالدین و خرش همان حکومت یهود سید موسوی و دوست پسرش را بر حکومت بر شما نهادند

برای اطلاع بیشتر به ملا نصرالدین و خرش رجوع کنید



تبصره

در این داستان نوشتم سید موسوی یهود که همان سید موسوی خمینی و سید موسوی خامنه ای و سید موسوی های مشابه یهود دیگر است
 
 

از دبستان آمده ام

به دبستان می روم

ولی ملا را به دبستان راه نمی دهم
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar