måndag 6 oktober 2014

ای سید ملا نادان کله سبز حیله گر حقه باز دوزاری من تو را از قبل می دانستم

 
 
 
 
 
 
 
 
بدنبال الله در خانه کعبه درعربستان صعودی نگرد
 الله در آستین سید ملانادان کله سبز حیله گر حقه باز خانه شخصی دارد
 
 
 
سید ملا نادان کله سبز حیله گر حقه باز بی معرفت نشو بدون من تنها نخند بیا با هم به این امت نادان بخندیم
می دانم که وقتی تو سید ملانادان کله سبز حیله گر حقه باز ملاهای نادان دلغک کله سفید ساده احمق را می بینی به ملاهای نادان دلغک کله سفید احمق ساده می خندی و به یا بر آنها پوز خند رهبریت  می زنی
می دانی که می دانم چرا تو سید ملانادان کله سبز حیله گر حقه باز  به ملاهای نادان دلغک کله سفید ساده و احمق می خندی
چون من غیر ملا هم مثل تو ملا سید نادان حیله گر حقه باز به ملاهای نادان دلغک کله سفید ساده و احمق می خندم
پس بیا تو سید ملا نادان کله سبز حیله گر حقه باز همزمان با من غیر ملا با همدیگر به ملاهای نادان کله سفید دلغک کسخول ساده احمق بخندیم
چرا چون  سید عربها کله سبز حیله گر حقه باز نادان ایرانیان کله سفید را عجم حیوان رقاص چهار پا دلغک می خوانند چرا چون ایرانیان دلغک ها برای عربها هستند عربها بی تقصیرند چون ایرانیان خود می خواهند که دلغک باشند
چون ایرانیان کله سفید خود می خواهند که عجم حیوان رقاص چهار پا دلغک باشند بدینگونه درست اش این هست که من غیر ملا و تو سید ملا نادان حیله گر حقه باز کله سبز با هم به این رقاصان عجم دلغک کله سفید ایرانی بخندیم
طرف لایق اش است و خودش می خواهد به من چه
گفته هایی که صحت نداشت را سید ملا های نادان کله سبز حیله گر حقه باز در حقه گفتند اما ملا های کله سفید نادان ساده و احمق دلغک باورشان شد و به واقعییت پنداشتند
البته صحبت راجب الله نیست که سید ملا نادان کله سبز حقه باز از نام الله برای دست انداختن ملاهای نادان کله سفید کسخول ساده احمق دلغک سو استفاده می کند
این بود مشکل جامعه دلغکان
 
بچه مدرسه ای
 
 
در آخر به سید ملا نادان حیله گر حقه باز گفتم  ::::::    امت اسلامی   ::::   سید ملا نادان حیله گر حقه باز دور از روئیت دیگران آنقدر خندید که نزدیک بود شکم اش بترکد و پاره شود
از آن به بعد من هی می گویم   :::   امت اسلامی و سید ملا نادان حقه باز حیله گر هم فریاد خنده اش می پیچد و از خنده روده پر می شود
 
از اینجا من هم شروع  کردم به خندیدند
امت اسلامی  :::   به امت می خندیم
امت اسلامی   ::::   به امت می خندیم
بسیج اسلامی   ::::   به امت می خندیم
کمیته اسلامی   :::   به امت می خندیم
سپاه پاسداران  ::::  به امت می خندیم
بنیاد مستضفان  :::   به امت می خندیم
ملا کله سفید کسخول  :::  به امت می خندیم
انقلاب اسلامی  ::::::  به امت می خندیم
سید خمینی موسوی  :::  به امت می خندیم
امام خمینی   :::   به امت می خندیم
سید ملا نادان حقه باز  :::   به امت می خندیم
سید خامنه ای حقه باز  ::  به امت می خندیم
جنگ با صدام کافر سوسیالیزم  :::  به امت می خندیم
مذاکرات سرکاری اتمی  :::   به امت می خندیم
بنیاد معلولان جنگی  :::   به امت می خندیم
 
حالا سید ملانادان به اطلاع من رساند که او هم همزمان با من به این امت نادان دلغک کسخول می خندد
من و سید ملا نادان حیله گر حقه باز حالا بخند و کی بخند   ::  بخند بخند می کنیم
بهشت  :::  با هم به امت می خندیم
جهنم  :::   با هم به امت می خندیم
آن دنیا   ::: با هم به امت می خندیم
آین دنیا :::  دیگر خنده ما به امت بی کنترول شد
این دنیا  :::  جایی است که امت های کسخول و احمق چون ملاهای کله سفید نادان در درونش زندگی می کنند
قرآن  :::   عجب امت را سر کار گذاشتیم
نماز  :::   تفریح سر کاری خوبی برای سربسر گذاشتن امت است
امام زمان  ::::  برای حفظ انسجام امت اسلامی لازم است
نیاز به گفتن امام زمان  :::  این حقه را اگر به امت نگوییم استمرار و بقای اسلام و جمهوری اسلامی تایید نمی شود و نابود می شود
نقش امام زمان  :::   هیچ نقشی ندارد چون امام زمان وجود ندارد یعنی امت ها یا کیرند یا کوس امام زمان بی کوس و کیر در روی زمین وجود ندارد  
 
اگر امام زمان دروغین را که قول آمدنش را ایرانیان قدیم و موسوی های اسراییلی و عیسویان ابراهیمی و دیگر پیغمبران فراموش شده می گفتند آمده باشد امام زمان اسلامی هم می تواند حقیقت داشته باشد که ندارد
هی دائما می گفتیم و به امت می خندیدیم نه به ملت بخندیم چون ملت و ملیتی در کار نیست
 
گفتم سربسر نگذار
گفت با که
گفتم با من
گفت با تو که نمی شود سربسر گذاشت چون تو واقعییت ها را می دانی  حالا در اینجا با همدیگر یکباره به امت کله سفید نادان کسخول  خندیدیم
 
خر
طرف باورش شد
چرا
چون دائما به اش گفتیم خر
 
عجم دلغک
طرف باورش شد
چرا
چون دائما به اش گفتند عجم دلغک
چون طرف فکر می کند که عجم دلغک  است سید عرب را ارباب خود می داند و می نامد
یعنی این عجم دلغک عربها را صاحب سیرکی می داند که عجم دلغک درون اش در سیرک روزگار می گذراند
ساده بنویسم تا دلغکان هم بدانند و بفهمند
ایرانیان عربها را صاحب سیرکی می دانند که ایرانیان عجم دلغک در درونش بمانند کشورشان در دلغک بازی مشغولند و زیست می کنند
 
بچه مدرسه ای
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar