torsdag 9 april 2015

از بابا موسی به پسر موسوی رسید

 

 

من فکر می کنم که آدمها همه عین هم هستند چه در کله و چه در بدن همه آدمند اما سوالی دارم که اسم این سوال را زرنگی نکن نام نهادم و جواب من به تو که من از تو زرنگترم
این نامه توحین به کسی یا چیزی نیست بلکه من واقعیتی که امروز مشاهده می کنیم  را با اثباط می نویسم و شما داوری کنید 
و توحین به کسی یا چیزی نیست

من از سید ننوشتم من در نام سید موسوی خامنه ای ثابت کردم که که خامنه ای از نسل موسی است و او یک یهودی است اثباط به روش زیر انجام شد در نام خامنه ای موسوی نوشته شده موسوی که نشاندهنده نسبت او به موسی یهود است و در معنی موسوی در نام سید موسوی خامنه ای او به موسی یهود نسبت داده شده که موسی یهود به عنوان جد پدری سید موسوی خامنه ای می شود راجب سید هم بعدا صحبت می کنم

دقت کنید که سید موسوی خمینی هم در نام عین سید موسوی خامنه ای موسوی بود یعنی جد خمینی هم از موسی یهود بود 

سوال این است که یهود در بهره گیری از ایران بر زمین بدنبال چه است  ؟

سوال بعدی من ؟ 

در ایران چه خبر ؟

 

 

نویسنده

بچه مدرسه ای

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar