söndag 11 oktober 2015

وصال

 
هدف


طرف آمد نزد من گفتم نزدیکتر نیا

از دور درد دلی را از کسی برایم تعریف کرد

چون از ملایان سیدهای عرب موسوی یهود دوزاری خوشم نمی آید باورم نشد

او گفت به قرآن راست می گویم

گفتم از تاریخ مصرف اش گذشت و پاشا مجید خانم و وزیر زیر دست اش کریم هر دو مردند و نابود شدند

گفت به انجیل قسم

گفتم که تاریخ مصرف آن هم که از قبل گذشته بود

گفت به تورات قسم

گفتم این هم که خیلی از آن یکی در جلوتر تاریخ مصرف اش گذشته بود

گفت پس به چه قسم بخورم

گفتم قسم تو اعتبار ندارد چونکه اینهایی که تو نام می بری اصلا از ما نیستند و غریبه های خارجی اند به هم وطنی که مربوط به ما می شود قسم بخور

گفت ما از خود گناهکارانی که بی راهه رفته باشند نداریم که به آنها قسم بخورم

در سوال گفت پس به چه قسم بخورم

گفتم چون تمام انچه که قسم خوردی تاریخ مصرفشان گذشته آنچه که اکنون فعال و مطرح و جاری است قسم به کون ملایان سیدهای عرب موسوی یهود دوزاری می شود

او گفت به کون ملایان سیدهای عرب موسوی یهود دوزاری قسم

گفتم باریکلا بچه خوب اما چون ملایان حقه باز ابنه ای سیدهای عرب موسوی یهود دوزاری هستند قسم تو در معنی بر عکس می شود

یعنی تو با قسم ات به دروغ اشاره کردی

بعد هم او را همراه با قرآنی که متعلق به رهبر پاشا مجید خانم و وزیر زیر دست اش آقا کریم بود همراه با انجیل و تورات و ملایش یک تیپ پا زدم و در فاصله دوری که او از من بود با تیپ پا از خودم دورترش کردم و اکنون بیشتر او را در این نامه برای شما افشا می کنم

و بعد از چند روز او دوباره به نزد من برگشت و به مانند قبل که برایتان تعریف کردم من به او اجازه نمی دهم که به نزدیک من شود و در فاصله ای دورتر از من او در آنجا بود

و گفت به کون ابنه مورموری سید عرب حسنلی موسوی یهود دوزاری قسم

گفتم قبل از انجام بر آن ملا آن ملای سید عرب موسوی یهود دوزاری را واجبی کشیدی و تیغ اش کردی

گفت ابتدا واجبی زدم اش بعد تیغ اش کردم و بعد اش هم او را روغنکاری کردم

گفتم خوب بعد چه شد گفت به آرزوی دیرینه ام رسیدم و کام انجام شد و ادامه داد و برایم بیشتر تعریف کرد و گفت دخول در او انجام شد

گفتم آها باریکلا

و حالا که به آرزویت رسیدی به تو تبریک می گویم و حالا که برایم تعریف کردی بر گرد به سوی ملای عیالت سید عرب موسوی یهود دوزاری

و برایتان تعریف کنم که او در آرزو آنچه که در پی اش بود به آرزویش رسید و بعد از افشا گریش از ملا سید عرب موسوی یهود دوزاری برای من او برای زندگی در ادامه باقیمانده عمراش به نزد مزدوج اش ملا سید عرب موسوی یهود دوزاری برگشت

پس خاطرتان باشد که وقتی به ملا سید عرب موسوی یهود دوزاری می رسید برای آنکه به توقعات و آرزوهایتان برسید ابتدا باید بر تمامی وجود او واجبی بکشید بعد اش هم تمامی وجودش را تیغ کنید و بعد از آن هم تمامی وجود او را روغنکاری کنید و در مرحله بعد هم به مقام دامادی نایب می شوید و ملا سید عرب موسوی یهود دوزاری هم به مقام عروس خانواده اتان نایب می شود مکان زندگی اتان را هم من بیت نامگذاری می کنم همه توقع دارند که آرزو هایتان مستجاب گردد و هدیه عروسی شما صدور انقلاب بشود و کره زمین در سیطره عروس خانم ملا سید عرب موسوی یهود دوزاری بشود

گفتید چگونه عروس خانم بر سیطره کره زمین شود

روشی که بر ای سیطره عروس خانم بر کره زمین اکنون جاری است را برایتان افشا می کنم تا بدانید

ابتدا عقل برای تصمیم از همه حذف می گردد

عروس خانم همه جا را به شلوغی می کشاند

بین قدرتهااختلاف می اندازد

سپس در دوستی با قدرتی به آن قدرت نفوذ می کند

و قدرت دوم را بی حیصیت می کند و سرانجام نابودش می کند

و قدرت اول را هم در تسلط خود تصمیم گیرش می شود

در آخر هم قولی که ملا سید عرب موسوی یهود دوزاری در قبرستان برای صدور انقلاب از طریق نابودی تمدن ها داد به انجام می رسد

و در مرحله بعد از نابودی تمدنها ملا سید عرب موسوی یهود دوزاری با اشاره به دروغی که از قبل گفت یعنی علم گناه است و دین صواب است علم و صنعت را در کره زمین از بین می برد که این هدف است

و بعد از نابودی علم و صنعت تمدنهای زمین به واپسگرایی رفته و دین در زمین قانون و ارکان می شود و ملایان دینی سیدهای عرب موسوی یهود دوزاری به جای دانشمندان علمی امروز خود را نزد مردم دانشمندان می نامند و زمین کاملا تحت کنترول و حکومت و امیال ملایان سید های عرب موسوی دوزاری یهود می شود و تصمیمات دینی ملایی قانون جاری روز می گردد

من اکنون بدون ملایان سیدهای عرب موسوی یهود دوزاری و مزدوج اشان به دنیا می نگرم و زندگی آرام بدون تهدید را در آرامش خود دارم

تو چطور

بنویس و برای همه افشا کن

می فهمم که چرا نمی نویسی یا نمی گویی اشکال ندارد چون تو می ترسی که بدنت بی کله شود و من به جای تو هم می نویسم

 

1379

رستمکلا ساری مازرونی

مدرسه ای وچه

 
 
 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar