lördag 6 maj 2017

در حکومت خلیفه ای دینی رای و انتخاب مردم ملاک نیست



چرا هرگز سعی تو در حکومت خلافه ای تاثیر گذارباب میل تو نبوده
حکومت دینی
خلیفه ای زوری

روش حکومت دینی فرمانهای نامناسب ثابت برگرفته شده از داستان های بی پایه قدیمی که غیر قابل تغییر و واپسگرا می باشند است بدین جهت در حکومت دینی شرکت در انتخابات اجازه تغییر در قوانین ثابت مذهبی برای رسیدن به تغییرات بهتر را نمی دهد و در حکومت مذهبی انتخابات برای انتخاب رهبری و قانونگذاری به دست مردم مفهومی نداشته و وجود ندارد و طرح انتخابات و جمهوری بودن در حکومت اسلامی فقط یک حقه است چون روش اسلام بر مبنای خلیفه عمل می کند و اسلام تمام قدرتهای رهبری جامعه را به خلیفه محول کرده و خلیفه اسلامی کنونی در ایران سید موسوی است و اسلامیان می پندارند که خلیفه انتخاب الله بر زمینیان است و صواب است که همه مسلمین از خلیفه الله پیروی کنند
اینگونه است که در جامعه اسلامی انتخاب رهبر و رئیس جمهور و مجلس و انتخابات دیگر مفهومی ندارد و فقط یک بازی و حقه دینی است و در عمل کاری و عملی نیست
چون حکومت دینی تکامل نوگرایی و ترقیخواهی را نمی پسندد رای گیری در حکومت دینی که خلیفه ای است در عمل سازنده نیست و معنی ندارد و حکومت دینی و خلیفه اش به استناد دین مخالف تکامل سیاسی و اجتماعی است بدینجهت رای دادن و انتخابات در حکومت خلیفه ای دینی تکامل سیاسی و اجتماعی مترقی پیشرفته را بوجود نمی آورد
در طبیعت و خاصیت دین است که حکومت دینی واپسگرا و ارتجایی و استبدادی است که خلیفه در حکومت دینی  از طریق ترس و وحشت و ترور بر مردم حکومت می کند
هرگز حکومت دینی که خلیفه ای است  انتخاب من نبوده و نیست و نخواهد بود
هم ملا که خلیفه است وهم  خلیفه های غیر ملا را نمی پسندم
در حکومت دینی قانون نیست که حکومت سیاسی می کند بلکه این شرع است که حکومت خلیفه ای می کند
در حکومت دینی رهبر خلیفه ای است که انتخاب مردم نیست واین خلیفه بر امت زیر دستش حکومت می کند

حکومت سیاسی
انتخاب مردم

روش حکومتهای سیاسی مشورت آزاد و انتخابات آزاد مردم و نوآوری و تریخواهی و تغییرات بهتر به میل مردم برای همه مردم در آن حکومت سیاسی است

در انتخاب آزاد حکومت سیاسی یا در اجبار خلیفه ای دینی  زوری      
حکومت سیاسی یا حکومت خلیفه ای

چون اسلام تشکیل شده از قوانین باطل ناپسند تعیین شده از قبل است نمی شود برای شکوفایی و رسیدن به تمدن مناسب پیشرفته برتر از روش رای گیری آن قوانین باطل دینی عصر حجر را تغییر داد
چون ماهیت رای گیری و انتخابات آزاد مردمی سبب تغییر قوانین در جامعه در جهت بهتر شدن می شود و چون در حکومت دینی اسلامی تغییر قوانین دینی ممکن نیست به این جهت عمل رای گیری و انتخابات ترقیخواهانه مردم در حکومت دینی ارزش و معنی ندارد و تاثیر آن در آن جامعه دینی جاری نمی شود
با این استدلال در حکومت دینی اسلامی که خلیفه ای است رای دادن بی فایده است و تاثیر گذار نیست و رای گیری در سیستم خلیفه ای ملایان سبب رسیدن به تمدن پیشرفته تر و بهتر امروزی نمی شود
در حکومت دینی این مردم که امت نامیده می شوند و نمایندگانشان نیستند که در مملکت داری تصمیم گیرنده اند بلکه رهبر دینی که خلیفه نامیده می شود در بیت اش و گماشتگان دینی زیر دستش در میزان دین بر مردم حکومت و تصمیم گیری دینی می کنند
چون قوانین اسلام در حکومت اسلامی قوانین ثابت تعیین شده از قبل اند نمی شود آن قوانین را از طریق رای گیری و انتخاب مردم تغییر داد
در حکومت دینی رای گیری و انتخابات فقط  ژس و افه و قراب است که حکومت دینی خلیفه ای به آن می نازد و کابرد عملی در جامعه برای مردم ندارد
در حکومت دینی قوانین مترقی وجود ندارد آنچه که در حکومت دینی قوانین رایج است فقط قوانین ثابت از پیش تعیین شده قبلی است که بر مردم حاکم است
در انتخابات به روش دینی منتخب مردم ارزش تاثیر گذار فعال در جامعه خلیفه ای دینی را ندارد و منتخب مردم قادر به تغییر قوانین خارج از آن قوانین جاری دینی برای بهتر شدن جامعه را ندارد
حاصل حکومت دینی خلیفه ارتجاعی می شود و در حکومت دینی که خلیفه ای است ترقیخواهی گناه محصوب می شود
در حکومت دینی شرع و قوانین شرعی و شرعی بودن در نادانیها  خلافت  واپسگرایانه در واپسگراییها می کند وجامعه واپسگرای دینی را می سازد و در ادامه این جامعه واپسگرای دینی حاصله بسوی خلیفه گری استبدادی بزرگتر ضد مردم پیش رفته و سبب می شود که جامعه دینی  به بی تمدنیها و نادانی های بیشتر عقب گرد کند و چون ماهیت حکومت دینی واپسگرایی و ارتجاع و صلب آسایش مردم است حکومت دینی هرگز متکامل نمی شود و حکومت دینی در مبارزه با تکامل ضد تکامل است  
در حکومت سیاسی علم و تفکر و تحلیل در داناییها حکومت مترقیانه در ترقیات می کند و جامعه مترقی علمی را می سازد و جامعه مترقی علمی همراه با انتخابات آزاد مردمی اش بسوی پیشرفت و تمدن بزرگ در دانایی های بیشتر پیش می رود چون ماهیت حکومت سیاسی ترقیخواهی و نوگرایی و زندگی بهتر است و حکومت سیاسی همیشه در تلاش و تکامل و سازندگی بیشتر است   
روش علم تفکر کردن است و ماهیت علم محتوی سازنده اش است
روش دین تفکر نباید کرد و ماهیت دین بی محتوایی خرابکارانه اش است
برای نبرد علمی دانا با دینی نادان علمی ابزار مداد و دانش و آموزش و قلم و مداوا و اختیار آزاد بکار می برد
برای نبرد دینی نادان با علمی دانا دینی ایزار چماق و شکنجه و تحدید و اجبار و خسارت جانی بکار می برد
دین مزخرفات ثابت تغییر ناپذیر از داستانهای کهنه گفته شده در قدیم است
علم قوانین و یافته های تغییر پذیر از تحلیلات و کشوف در جهت تکامل و دانایی بیشتر بعدی است
دین در استمرارش سبب سختی بعدی می شود
علم در استمرارش سبب راحتی های بعدی می شود
ماهیت و بی ارزشی دین به دشواری هایش است
ماهیت و ارزش علم به راحتی هایش است
حکومت دینی شرعی حکومت خلیفه ای است و رهبر در حکومت دینی خلیفه زور گو نام دارد
حکومت علمی سیاسی حکومت انتخابی است و رهبر در حکومت سیاسی رئیس جمهور خدمتگذار نام دارد
ملا دینی و دینی در تمامیت اش هرگز رئیس جمهور واقعی تمام عیار نمی شود
دانشگاهی  سیاسی و سیاسی در تمامیت اش هرگز خلیفه واقعی تمام عیار نمی شود
حکومت خلافه ای در ایران حکومت جدیدی نیست بلکه مدتهای زیادی است که این نوع حکومت در تاریخ ایران رایج است و نام حقیقی اش هم حکومت خلیفه ای نامیده می شود و خلیفه در ایران ملا است
حکومت سیاسی تغییرات و انتخاب بهتر دارد و به رای مردم اهمیت می دهد
حکومت  دینی تغییرات و انتخابات بهتر ندارد و به رای مردم اهمیت نمی دهد
سیاسی سبب تغییرات بهتر می شود
دینی سبب تغییرات بدتر می شود
حکومت سیاسی علمی تحلیلی است
حکومت خلیفه ای دین بدون تفکر است
امروز در عصر علم و دانایی در جهان متمدن ما در ایران خلیفه و حکومت واپسگرای خلافه ای  ضد روش مترقی سیاسی در نادانیها و برای رسیدن به بی تمدنیهای بیشتر بر پا کردیم
امروز در عصر علم و دانایی در جهان متمدن دیگران حکومت مترقی جمهوری انتخابی آزاد سیاسی در داناییها و برای رسیدن به تمدن بیشتر بر پا کردند
حکومت سیاسی در ارزشهایش ملت دارد
حکومت خلیفه ای در بی ارزشیهایش امت دارد
ملت یعنی مردم
امت یعنی گماشته
حکومت سیاسی علمی است
حکومت خلیفه ای دینی است
دینی به گذشته رجوع می کند
علمی به آینده می اندیشد
ملاک حکومت سیاسی نگرش به علم و دست آوردهای آینده آن است
ملاک حکومت دینی نگرش به داستانهای خرافی باطل باقی مانده از گذشته است
حکومت علمی یعنی به پیش رفتن
حکومت دینی یعنی به پس رفتن
آیا توجه کردید که نوع حکومت دینی حکومت قانون نیست بلکه نوع حکومت دینی حکومت شرع است و در حکومت دینی شرع اسلام است که حکومت می کند نه قانون
می دانیم که در حکومت دینی که ماهیت اش خلافه ای می شود رئیس جمهور منتخب شورای نگهبان به انتخاب مردم نبوده و کاره ای نیست
در حکومت خلیفه ای دینی رای مردم ارزش اجرایی ندارد
در حکومت خلیفه ای دینی انتخاب مردم ارزش اجرایی ندارد
در حکومت خلیفه ای دینی رای و انتخاب مردم ملاک نیست

به من چه
من رای نمی دهم

ملا انتخاب من نیست
ملا برو

ملا برو یعنی ما باید مانع بوجود آمدن هر گونه ملا باشیم و برای خلاصی از ملاهای کنونی ما باید به ملا دانش علمی بیاموزیم

ملا برو یعنی قطع نسل هرچه ملا در کشورمان


یادتان باشد که تحول و تمدن و ترقیخواهی و کمال را نمی شود در مسجد و عبادتگاه و نزد خلیفه دینی یافت بلکه تحول و تمدن و ترقیخواهی و کمال ماهیت و خاصیت مدرسه و دانشگاه است

اینگونه است که در حکومت دینی رای نمی دهم  
  

ما را به مهرمان
شما  را به مهرتان
همه را به مهرشان می سپارم
مدرسه ای وچه



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar