torsdag 18 maj 2017

تبرک است صواب دارد که ملا کونش را به صندوق رای بمالد



تبرک است صواب دارد که ملا کونش را به صندوق رای بمالد
ملای کونی اگر هنوز عاشق من کیری هستی و می دانم که در ایمان به من هنوز عاشق من کیری باقی ماندی در تایید ایمانت به من به من رای بده
بهشت و جهنم جعلی وفرضی در انتظارت است
و برای آنکه تو ملای خوبی هستی آخر هفته دیگر تو را همراه با جدت خامنه ای اول به بهشت جعلی فرضی بعد به جهنم فرضی جعلی می فرستم که تا ابد فرضی جعلی که وجود ندارد در جهنم فرضی جعلی تمامی جهمنی های فرضی جعلی کون ورم کرده ملای ابنه ای  بکنند
ملا من اکنون موقت در این دنیایم اما صاحب آن دنیایم و اکنون هم در این دنیا و هم در آن دنیایم وقتی هم در آن دنیایم هم در این دنیایم و هم در آن دنیایم چون آن دنیا این دنیا است و این دنیا هم همین دنیا است از آن دنیا خبری نیست و تمامی اش هم من هستم و مال من است و ارثی به من رسیده
ملای خوب ابنه همین الان فنا و کفن شود اگر دروغ بگویم
ملا شونی فراموش نکن که اگر به من رای ندهی و ایمانت کم شود لذتت که کونی گری ات است را از تو می گیرم تا تو برای همیشه در حصرت کونی گری ات گریه و زاری کنی اگر به من رای دهی کونت را تنگ تر و ابنه ات را ابنه تر می کنم تا زنده ای بتوانی لذت کونی گری ات را بیشتر بچشی
فردا را سرنوشت ملا شونی نامیدم
ملا شونی مرید و خدمتگذارم تبلیغم کن تا برایم رای جمع کنی نه آنکه شما ملایان پادوی من برای خود سعی می کنید
ملای کونی آخر زمان است برای رفع گناهانت فردا دامنت را بالا بکش و شورتت را پایین بکش و کونت را به صندوق رای بمال می دانم و دانسته قول شرف می دهم که تورا قبل از رفتن به آن دنیای فرضی نمره بیست بدهم

حالا منتظرم که ببینم فردا با گناهایت چه می کنی آمرزیده می شوی یا لعنت می شوی


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar